30 dana za povrat novaca
Odustali ste od kupovine? Nema veze, kod nas imate 30 dana na vraćanje robe!
Možda Vam se već dogodilo, da ste naručili proizvod s interneta, koji nije ispunio Vaša očekivanja.
Što sada? Jednostavno možete vratiti robu u produženom roku od 30 dana.
Kako to funkcionira?
Ako iz bilo kojeg razloga želite robu vratiti:
- nazovite ili napišite našoj službi za korisnike – tu smo za Vas na emailu info@domaki.hr
- jednostavno recite, da želite robu vratiti
- podijelit ćemo s Vama točan postupak u slučaju vraćanja ili reklamacije
Isti postupak možete iskoristiti, ako robu želite reklamirati.
Jamstvo kvalitetnih usluga – 30 dana za povrat novaca
Pouzdanost, kvaliteta proizvoda i brzina isporuke se podrazumijeva za internet trgovinu domaki.hr.
Da bismo održali visoke standarde naših usluga, posvećujemo svoju pažnju brizi o korisnicima. Naš centar za korisnike uvijek je spreman ispunjavati Vaše zahtjeve i želje i odgovoriti na Vaša pitanja. Bilo da trebate savjet o odabiru prave metode isporuke ili pri odabiru najboljeg parfema, tu smo uvijek za Vas.
domaki.hr kao jedina trgovina na tržištu nudi priliku za produlje roka otplate. Kako bismo Vam dokazali visoku razinu naših usluga, rado ćemo Vam dati dvostruko više rokova. Robu kupljenu na domaki.hr možete vratiti do 30 dana od preuzimanja narudžbe. Uvjet je neiskorištena, neoštećena i kompletna roba, koja se mora u danom roku isporučiti u centralno skladište.
Reklamacije su radosti
Ako imate problem s proizvodom, obratite se našem centru za korisničku podršku. Najbolje na e-mail info@domaki.hr. Ako se ustanovi greška na proizvodu, odmah ćemo promijeniti neispravan proizvod za novi. Vašu reklamaciju ćemo pokušati riješiti što je brže moguće i na Vaše zadovoljstvo.
Jamstvo kvalitete ambalaže
Kako bismo osigurali maksimalno zadovoljstvo kvalitetom usluga i proizvoda na domaki.hr, savršeno stanje dostavljenog paketa je naš ključ. Koristimo najsuvremenije tehnologije kako bismo osigurali da se roba ne ošteti prilikom transporta. Transport vaših paketa povjeravamo samo najboljim prijevoznicima na španjolskom tržištu. Ovo je za našu trgovinu i za Vas jamstvo 100 % ispravnog stanja Vaše robe nakon isporuke. Ako je, međutim, nastala neočekivana situacija i da je proizvod oštećen, molimo ne suzdržavajte se kontaktirati nas na našu službu za korisnike, zajedno ćemo se dogovoriti o najbržem mogućem rješenju.