info@domaki.hr

Opći uvjeti poslovanja

Ove odredbe i uvjeti uređuju se sukladno odredbama članka § 1751 stavka 1 zakona br. 89/2012 Odr., Građanskog zakona (u daljnjem tekstu kao „građanski zakon“) uzajamna prava i obveze stranaka koje proizlaze iz Ugovora o kupnji (u daljnjem tekstu kao „ugovor o kupoprodaji“) sklopljen između prodavatelja i druge fizičke osobe (u daljnjem tekstu kao „kupac“) putem internet trgovine prodavatelja.

Opće odredbe

Prodavatelj je trgovačka tvrtka End of day export s.r.o., Národní 58/32, Nové Město, 110 00 Praga 1, IČO: 07592311, DIČ: CZ07592311. Tvrtka je registrirana na Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 303698 (u daljnjem tekstu kao „Prodavatelj").

Internet trgovina se vodi na web stranici www.domaki.hr (u daljnjem tekstu kao „web stranica“), a to pomoću sučelja web stranice (dále jen „sučelje internet trgovine“). Uvjeti poslovanja i odredbe sastavni su dio ugovora o kupoprodaji. Kupoprodajni ugovor i uvjeti poslovanja pripremljeni su na češkom jeziku. Ugovor o kupoprodaji se može zaključiti na češkom jeziku.

Preuzimanjem robe od prodavatelja ili dostavljača, kupac se slaže sa niže uvedenim uvjetima poslovanja i postupkom reklamacije. Poslovni uvjeti i postupak reklamacije mogu se preuzeti i ispisati ovdje , također su dostupni za pregled na prodajnom mjestu.

Uvjeti poslovanja

Način isporuke robe

Naručenu robu ćemo vam poslati poštom ili drugim prijevoznim sredstvom po vašem izboru iz naše ponude. Troškovi poštarine/dostave mogu se razlikovati u određenim slučajevima, ovisno o težini naručene robe ili dimenzije pošiljke. Troškove ambalaže ne naplaćujemo.

Ako kupac ne preuzme pošiljku, prodavatelj zadržava pravo na povećanje konačne cijene narudžbe za dodatnu poštarinu prilikom slanja narudžbe.

Način plaćanja

Plaćanje pouzećem znači da plaćate paket izravno poštaru ili dostavljaču prilikom preuzimanja pošiljke. Stručno rečeno, plaćate cijenu paketa gotovinom prilikom preuzimanja.

Plaćanje kreditnom karticom / Online prijenosom / pomoću Paypal Ako želite platiti narudžbu preko interneta putem kreditne kartice, online prijenosom ili GoPay računa, molimo odaberite ovu opciju pri odabiru oblika plaćanja. Nakon toga ćete potvrditi narudžbu i bit ćete automatski preusmjereni na sučelje za obradu elektroničkog plaćanja.

Vrijeme isporuke

Vrijeme isporuke je obično do 7 dana, osim ako nije uvedeno drugačije. U slučaju da, roba iz naše ponude nije na zalihama, bit će označena izrazom „nije na skladištu“, „rasprodano“, „nedostupno“ – ovakva roba se ne može staviti u košaricu i naručiti. Za svaku stavku određujemo vrijeme isporuke, uključujući dostupnost na skladištu.

Još jedna odredba

Zaštita osobnih podataka

Kupac daje prodavatelju pristanak za prikupljanje i obradu osobnih podataka u svrhu ispunjavanja predmeta Kupoprodajnog ugovora i za marketinške svrhe prodavatelja (posebno za slanje komercijalnih poruka). Ovaj pristanak se može otkazati slanjem napisanog neslaganja s obradom osobnih podataka na adresu prodavatelja. Osobni podaci obrađuju se u skladu s primjenjivim zakonima Češke Republike, osobito br. 101/200 Odr. o zaštiti osobnih podataka.

Internet narudžba

Nakon stvaranja (slanja) narudžbe kupac dobiva automatski odgovor na e-mail adresu, koji sadrži informacije o uspješnom prihvaćanju,te načinu daljnje komunikacije, točnu specifikaciju naručene robe, uključujući cijene. Potvrda o narudžbi se vrši samo nakon telefonskog poziva ili slanjem potvrde na Vašu e-mail adresu od strane zaposlenika prodavatelja.

Kupac se obvezuje koristiti načinima komunikacije na daljinu prilikom sklapanja ugovora o kupoprodaji. Troškove nastale prilikom korištenja sredstava za komunikaciju na daljinu vezane za ugovor o kupoprodaji (troškovi za internet vezu, troškove telefonskog poziva) snosi sam kupac.

Cjelokupna prezentacija proizvoda stavljena u sučelje web trgovine su informativne i prodavatelj nije obavezan sklopiti ugovor o kupoprodaji za navedene proizvode. Članak § 1732 odj. 2 Građanskog zakona se ne primjenjuje u ovom slučaju.

Prije slanja narudžbe prodavaču, kupcu je dopušteno provjeriti i mijenjati podatke koje je kupac unosio u narudžbu, s obzirom na to da je kupac sposoban sam identificirati i ispravljati pogreške nastale prilikom unosa podataka u narudžbu.

Zahtjevi kupaca

Ako kupac u komentar doda posebnu želju ili drugi zahtjev ili bilješku, prodavatelj zadržava pravo povlačenja iz ugovora u bilo kojem trenutku sve do trenutka preuzimanja naručene robe.

Valjanost cijena

Cijene proizvoda se ažuriraju na dnevnoj bazi, mogu se provjeriti za svaku stavku, a valjane su u trenutku naručivanja.

Predujam za robu

Za određenu robu, koja je za narudžbu i trošak zahtjevnija, kupac je dužan platiti nepovratan polog u iznosu od 40% od prodajne cijene robe ili platiti kupovnu cijenu prije isporuke robe. Pod zahtjevnijim troškom se podrazumijeva narudžba robe iznad 4000 Kn. U tim slučajevima prodavatelj zadržava pravo na potvrdu narudžbe od strane kupca telefonom ili osobno.

Posebne ponude

Odjeljak akcije & popusti, rasprodaja sadrži popis robe na akciji zajedno s cijenama u svim kategorijama. Radi se o najvećim popustima i najzanimljivijim akcijama! Ove cijene vrijede do povlačenja.

Račun i jamstveni list

Račun je uvijek dio isporuke ili osobne prodaje. Jamstveni list je isporučen na temelju specifikacije proizvođača. Ako pošiljka sadrži samo račun, on se koristi i kao jamstveni list.

Jamstvo i uvjeti reklamacije

Sve neobjavljene činjenice se uređuju Građanskim zakonom i Zakonom o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama. U slučaju kupnje robe u okviru poslovnih aktivnosti, podnosi se prigovor u sukladu s odgovarajućim odredbama Trgovačkog zakona, s izmjenama i dopunama.

Preuzimanje pošiljke

Kupcu se savjetuje da ne preuzima oštećenu pošiljku od prijevoznika i kontaktira naš odjel za reklamaciju. U slučaju preuzimanja oštećene pošiljke, pritužba će se rješavati u suradnji s dostavnom službom. Nakon primitka pošiljke, preporučuje se provjeriti robu bez nepotrebnog odugovlačenja i obavijestiti nas o eventualnim nedostatcima što je prije moguće u pisanom obliku putem e-mail: info@domaki.hr (najbrže rješenje) ili poštom na adresu poduzeća.

Opisi nedostataka i ostale potrebne informacije mogu se naći u članku „Postupak reklamacije"

Prava i obaveze u slučaju oštećenja, uvjeti za ostvarivanje ovih prava

Koja prava imate u slučaju neispravnog sadržaja po Građanskom zakonu u §2161 i drugih. Kupac ima, između ostalog, sljedeća prava:

Prodavatelj je odgovoran kupcu, da prilikom preuzimanja sadržaj paketa nema oštećenja, pojavi li se oštećenje u roku od šest mjeseci od preuzimanja, pretpostavlja se da je stvar bila neizspravna u trenutku preuzimanja. Kupac ima pravo tražiti pravo na kvar koji se pojavljuje na robi široke potrošnje u roku od dvadeset i četiri mjeseca od preuzimanja. Datum prodaje uveden je na računu ili na jamstvenom listu.

Pojava oštećenja do 6 mjeseci od prodaje

U slučaju da se pojavi nekakvo oštećenje u roku od 6 mjeseci od datuma isporuke/prodaje, kupac ima pravo zahtijevati isporuku novog proizvoda bez oštećenja, ako to nije s obzirom na prirodu oštećenja neprimjereno. Ako se oštećenje pojavi na samo jednom dijelu proizvoda, možete tražiti izmjenu tog određenog djela. Ako to nije moguće, kupac može odstupiti od ugovora o kupoprodaji.

Pojava oštećenja nakon šest mjeseci od prodaje

  1. Neispravan sadržaj predstavlja značajno kršenje Ugovora o kupoprodaji

    U slučaju, da je oštećenje robe kršenje kupoprodajnog ugovora, kupac ima pravo odabrati između sljedećih opcija:

    – Uklanjanje oštećenja dopremom nove stvari ili dijela koji nedostaje
    - Uklanjanje oštećenja popravljanjem oštećenog predmeta
    - Pružanje prava na razumni popust
    - Povlačenje iz ugovora o kupoprodaji

    Kupac će najaviti odabranu opciju prilikom podnošenja zahtjeva, a te će se informacije unijeti u reklamacijski protokol.

  2. Neispravan sadržaj predstavlja kršenje ugovora o kupoprodaji

    U slučaju da se oštećenje robe smatra kršenjem ugovora o kupoprodaji, kupac može odabrati sljedeće opcije:

    • Uklanjanje oštećenja
    • Pružanje prava na razumni popust

Pravo na neispravan sadržaj se ne primjenjuje na:

  • na oštećenja uzrokovana normalnom uporabom
  • neispravna uporaba proizvoda
  • nepravilnim pohranjivanjem
  • za nedostatke kao što su tehnička oštećenja, trošenje ili elementarne nepogode (voda, pijesak, vatra itd.)

Za robu koja se prodaje po nižoj cijeni, jamstvo se ne odnosi na nedostatke za koje je dogovorena niža cijena. Taj nedostatak naveden je na računu ili jamstvenoj kartici. U slučaju reklamacije koja ispunjava uvjete, kupac će imati pravo na povrat troškova koji su stvarno nastali. Prodavatelj ne snosi odgovornost za štetu uzrokovanu funkcijom ili kvarom proizvoda. Prodavatelj također ne snosi odgovornost za bilo kakve nedostatke u robi za koje je kupac bio obavješten u trenutku sklapanja Ugovora i istodobno nije odbio preuzimanje robe. Ako su stvari korištene, prodavatelj nije odgovoran za nedostatke koji odgovaraju mjeri upotrebe ili trošenju, koje je imala stvar prilikom preuzimanja kupca.

Postupak reklamacije

Kupcu se savjetuje u slučaju reklamacije proizvoda kupljenog kod tvrtke exclusive essential s.r.o. postupati na sljedeći način:

  1. informirajte nas o reklamaciji putem telefona, e-mailom, pismeno, ili osobno
    • u podružnici Písek, exclusive essential, Sedláčkova 472, Písek, 39701, tel.: 773 576 200, radnim danom od 7:00 do 15:30.
    • u podružnici Praha, Sokolská 1555/19, Praha 2, 12000, tel.:773 576 200, radnim danima od 10:00 do 18:00.
  2. robu pošaljite kao preporučenu (ne pouzećem) na našu adresu i navedite razlog reklamacije i Vašu adresu

Dostaviti zajedno s reklamiranim proizvodom sve komponente, koje će biti u skladu s oštećenjem, točan opis nedostatka ili dokaz oštećenja, koji se javlja samo povremeno, kontakt informacije (telefon, e-mail), specifikaciju prava koje želite ostvariti u vezi zahtjeva, račun (kopija) i jamstveni list (u slučaju da je bio priložen).

Pošiljka s reklamiranom robom treba biti pravilno i sigurno zapakirana kao vrijedan paket (nikako slati pouzećem).

Ovi savjeti ne utječu na prava potrošača prema Građanskom zakonu i važećem „Zakonu o zaštiti potrošača“ u izmijenjenom i dopunjenom izdanju, služe samo za brzo rješavanje reklamacije određenog proizvoda.

Prodavatelj, nakon pregleda podnesenih dokumenata i pregleda reklamirane robe,

  • Prihvaća reklamaciju kao valjanu i na licu mjesta stavlja reklammiranu robu u reklamacijski proces i o tome radi zapisnik
  • Zaprimi reklamaciju i kao nevaljanu odbacuje i na licu mjesta vraća robu kupcu
  • Proizvod koji je reklamiran šalje se na stručnu prosudbu a na temelju rezultata, reklamacija će biti prihvaćena ili odbačena i roba će biti vraćena kupcu

Kada se primjenjuje pravo na odgovornost za oštećenje, postupak rješavanja, kao i popravak te vrijeme trajanja popravka, prodavatelj će kupcu izdati pismenu potvrdu – reklamacijski protokol.

Reklamacija, uključujući popravak oštećenja, moraju se riješiti bez nepotrebnog odugovlačenja, najkasnije do 30 dana od dana podnošenja zahtjeva za reklamaciju, osim ako se prodavatelj i kupac ne dogovore da će produžiti rok. Nakon isteka roka, kupac može zahtijevati primjeren popust na kupovnu cijenu proizvoda ili se povući iz Ugovora o kupoprodaji.

Storno narudžbe

Storno narudžbe od strane kupca

Kupac može stornirati narudžbu putem telefona ili e-mailom na info@domaki.hr, prije nego što naši operatori s Vama isplaniraju transport robe na Vašu adresu. Ako stornirate robu u pisanom obliku, storno mora sadržavati broj narudžbe. Ovaj broj je uveden u automatskom odgovoru, koju ćete primiti na Vašu e-mail adresu nakon što uspješno stvorite narudžbu.

Storno narudžbe od strane prodavatelja

Prodavatelj zadržava pravo da ne mora potvrditi narudžbu ili može otkazati narudžbu, više u „Povlačenje iz kupoprodajnog ugovora sklopljenog pomoću komunikacije na daljinu“. Prodavatelj zadržava pravo na povlačenje iz kupoprodajnog ugovora nakon što kupac ne prihvati pošiljku. Prije povlačenja prodavatelj je dužan o tome obavijestiti kupca.

Povlačenje iz kupoprodajnog ugovora sklopljenog pomoću komunikacije na daljinu

Kupac ima pravo povući se iz Ugovora o kupoprodaji bez ikakvog razloga u roku od 14 dana od primitka narudžbe, sukladno važećim zakonima. U tom razdoblju kupac mora poslati povlačenje iz ugovora prodavatelju. Kupac naknadno vraća robu prodavatelju bez nepotrebnog kašnjenja, ali najkasnije u roku od 14 dana od povlačenja iz ugovora o kupoprodaji, te ga mora poslati na svoj trošak. Prodavatelj je dužan vratiti novac kupcu na njegov račun (IBAN) u roku od 14 dana od povlačenja iz ugovora, ali najranije nakon primitka vraćene robe od ili ako kupac dokaže da je vraćena roba poslana prodavatelju. Kupac ima pravo nadoknaditi troškove kupovne cijene, te ima pravo na troškove prijevoza robe koju je platio prodavatelju, ali ne više od najjeftinije cijene ponuđenih dostavljačkih službi.

Povlačenje iz Ugovora o kupoprodaji kupac može poslati na adresu Exclusive Essential, Sedláčkova 472, Písek 39701, tel.: 773 576 200 (što je također adresa za slanje vraćene robe) nebo emailem na adresu info@domaki.hr. Kupac može koristiti obrazac za povlačenje iz Ugovora o kupoprodaji, koji se može preuzeti ovdje

Povlačenje iz ugovora o prodaji može biti odbijeno:

  • ako kupac ne vrati robu u roku od 14 dana od datuma kad nas je obavijestio da se povlači iz ovog ugovora
  • u slučaju isporuke audio ili video zapisa i računalnih programa gdje ke kupac oštetio original ambalažu
  • ako je došlo do oštete higijenskog pakiranja
  • ako je robu kupio poduzetnik ili pravna osoba (postupak prema trgovačkom zakonu)

Prodavatelj može postupiti jednostranom naknadom prava na naknadu štete „protiv“ prava kupca na povrat prodajne cijene.

Ostale odredbe

Fiskalizacija

Prema Zakonu o fiskalizaciji, prodavatelj je dužan izdati račun kupcu. Istodobno je dužan evidentirati primljene uplate putem interneta; u slučaju tehničke greške, najkasnije u roku od 48 sati. Potvrda o evidenciji primljene uplate, provedene putem pristupnika za plaćanje bit će poslana na navedeni e-mail u narudžbi.

Izvanredno rješavanje sporova

Temeljem izmjene i dopune Zakona o zaštiti potrošača, pod brojem 378/2015 Odj. Obavještavamo Vas da sporove potrošača, koji se ne mogu rješiti između prodavatelja i kupca, zbog zadovoljstva kupca, mogu se na temelju zahtjeva kupca rješiti izvan suda pomoću Češke trgovačke inspekcije (www.coi.cz) što je zakonom određeni subjekt. Češka trgovinska inspekcija na temelju dostavljenih dokumenata podnijet će neovisno i neobvezujuće stručno mišljenje.

Završne odredbe

Práva z vadného plnění zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

Ovaj postupak reklamacije stupa na snagu 1. 1. 2014. Izmjene reklamacijskog i trgovačkog prava su pravovaljane.

Vaše zadovoljstvo s kupovinom vrednujemo putem naših e-mail upitnika u sklopu našeg programa za provjeru autentičnosti kupaca gdje je uključena naša web trgovina. Upitnike Vam šaljemo svaki put kada nešto kupite u smislu članka § 7 odj. 3 zakona br. 480/2004 Odj. određene usluge informacijskog društva, nećete moći odbiti, niti se nećete moći povući iz prethodno odobrenog pristanka. Za slanje upitnika, radi vrednovanja vaše povratne informacije i analizom tržišne pozicije koristimo operatora Heureka.cz; u te svrhe možemo prenijeti informacije o kupljenim proizvodima i e-mail adresi.

Online rješavanje potrošačkih sporova

Europska online platforma za rješavanje sporova potrošača također je dostupna klijentima za rješavanje sporova koji proizlaze iz ugovora o online prodaji i drugih sporova: https://ec.europa.eu/…rs/odr/main/?… Korisnik pritužbe može kontaktirati Tijelo za mirenje u svojoj zemlji ili kontaktirati ovu europsku platformu koja radi i spremna je za sve kupce država članica EU-a.

Izradom narudžbe, zahtjeva, kupnjom ili uslugom također prihvaćate ispunjavanje prava i obveza koje proizlaze iz pravila o zaštiti osobnih podataka i GDPR. Više informacija OVDJE

Dokumenti za preuzimanje:

sticky01

Bezbrižne reklamacije

Brza obrada i brza izmjena

Više informacija
sticky02

30 dana za povrat robe

S nama ništa ne riskirate!

Više informacija
Naša web-lokacija koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, nastavkom pregleda se slažete s njihovom korištenjem. Za više informacija o postavkama ovdje.